ΝΕΑ ΑΡΘΡΑ

6/trending/recent
Type Here to Get Search Results !

Μιχάλης Ελένης-«Γιορτάστε Πέλαγα»

Ο Μιχάλης Ελένης κάνει σύνθημα το «Γιορτάστε Πέλαγα» και συνεχίζει το προσωπικό του σερί των επιτυχιών.
Ο κορυφαίος καλλιτέχνης της γενιάς του,που κατάφερε να ξεχωρίσει και να γνωρίσει τεράστια επιτυχία από τα πρώτα του δισκογραφικά βήματα και τις live εμφανίσεις του,μας ξεσηκώνει μέσα από ένα δυνατό και «φρέσκο» νησιώτικο τραγούδι,με το χαρακτηριστικό μέταλλο της φωνής του.
Μία εξαιρετική σύνθεση και στίχους γεμάτους αλήθεια,ο Μιχάλης Ελένης «ντύνει» με την σπουδαία χροιά του όλες εκείνες τις διαδρομές της ζωής μας που κάνουμε μόνοι,ταξιδεύοντας στα πιο γιορτινά πέλαγα της ζωής μας,από τους  πλέον επιτυχημένους και εντυπωσιακούς  τραγουδιστές της νεότερης γενιάς, δίνει φωνή στην πιο αγαπημένη εποχή του χρόνου μέσα από ένα «φρέσκο» και με έντονο αιγαιοπελαγίτικο «άρωμα» τραγούδι.
Μουσική-Ενορχήστρωση Δημήτρης Παπαγεωργίου.
Οι στίχοι έχουν την υπογραφή της Ναταλί,στιχουργός με πολλές επιτυχίες στο ελληνικό τραγούδι.
Κυκλοφορεί από την Frog Music
Στίχοι:
Γλάρος κοχύλια σου 'φερε
και  μήνυμα από μένα
να ετοιμαστείς να στολιστείς
γιατί όλα τα γραμμένα
Λεν πως θα γίνεις ταίρι μου
κομμάτι της ψυχής μου
το τυχερό αστέρι μου
το πάθος τις ζωή μου

Γιορτάστε πέλαγα λοιπόν
και 'σεις νησιώτες όλοι
απόψε η αγάπη μου
παντοτινά στεριώνει

Γλάρος στεφάνι σου 'βαλε
χρυσάφια κεντημένα
από γοργονων μυστικά
σε βράχους χαραγμένα
σε ράντισε σε μοίρανε
με αγιασμένο κύμα
και τον χορό σου σύρανε
λεβέντες βήμα βήμα


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.